Telefuninu
0086-18053502498
E-mail
bobxu@cmcbearing.com

Cumu fà una manutenzione regulare di i cuscinetti volventi dopu l'installazione

Cumu fà una manutenzione regulare di i cuscinetti volventi dopu l'installazione

Secunnu i dati pertinenti, i danni durante l'installazione di u cuscinettu rotolante rappresentanu u 20% di i danni di u cuscinettu. Cumu si ponu riduce i danni durante l'installazione di u cuscinettu? Ciò chì seguita hè una introduzione dettagliata à i requisiti specifici di u situ durante l'installazione di u cuscinettu. U situ deve esse mantenutu asciuttu è pulitu per impedisce chì limature di ferru, sabbia, polvere, umidità, ecc. Entrinu in u cuscinettu.

Strumenti d'installazione cumunemente usati per cuscinetti volventi includenu martelli manuali, aste di rame, maniche, piastre di appoghju speciali, morsetti a vite, presse, ecc., Con pinze vernier, micrometri, manometri, ecc. mudelli.

Dopu avè sceltu l'utili curretti, u cuscinettu pò esse installatu. Durante l'installazione, fate attenzione à se ci sò contusioni, strati di ruggine, particelle di abrasione, sabbia, polvere è sporcizia. Se ci n'hè, pruvucarà difficultà d'installazione. Deve esse tenutu impurtatu. A superficia di l'assemblea di u cuscinettu è a superficia di e parti adattate sò pulite.

In più di a pulizia di a superficia di assemblea di u cuscinettu rotolante è di a superficia di e so parti di accoppiamento, fate attenzione ancu s'ellu ci hè un stratu di ruggine in u ghjurnale, a superficia di u foru di l'alloghju di l'alloghju di u cuscinettu, a faccia finale di a spalla, è e parti di cunnessione cum'è cespuglii, rondelle, coperture d'estremità, ecc. S'ellu ci hè, pudete aduprà un finu file per rimuoverlo, lucidallu cù un bellu pannu smiratu, è poi installallu.

1. In termini di velocità di u cuscinettu, u cuscinettu hè determinatu secondu u tippu di cuscinettu, dimensione, precisione, tippu di gabbia, carica, metudu di lubrificazione è metudu di raffreddamentu.

2. L'installazione è u smuntamentu di u cuscinettu richiede u smuntamentu è l'installazione frequenti in applicazioni specifiche per assicurà chì l'ispezione è a manutenzione ponu esse effettuate secondu a so situazione. Cuscinetti chì anu anelli interni è esterni ponu esse installati separatamente, cume cuscinetti cilindrici, cuscinetti à rulli à aghi, è cuscinetti affusolati sò assai adatti per questa occasione. U cuscinettu à sfera autolignante di tippu foru affusolatu è u cuscinettu à rullini autolignanti simplificanu ancu a procedura di installazione cù l'aiutu di a manica.

3. In certi casi, i cuscinetti volventi anu da esse precaricati per aumentà a rigidità. Questa prucedura hè di solitu aduprata per cuscinetti a sfera a scanalatura profonda, cuscinetti a sfere a spinta centripeta è cuscinetti a rulli affusolati. L'anelli interni è esterni sò offset, l'arburu hè piegatu, è a tolleranza di l'arburu o di a scatula di cuscinetti cambia. , Errori di corrispondenza causeranu l'excentricità di l'anelli interni è esterni. Per prevene l'angulu eccentricu da esse troppu grande, i cuscinetti à sfere autoallineati, i cuscinetti a rulli autoallineati, o i sedili à cuscinetti autoallineati sò scelte megliu. A frequenza vocale è u torque, è u cuscinettu mobile si producenu secondu e norme di alta precisione, cusì a voce è u torque sò chjuchi. I cuscinetti à sfere a scanalatura profonda è i cuscinetti à rulli cilindrici sò aduprati inseme per l'occasioni chì anu esigenze speciali per bassu rumore è bassa coppia.


Tempu di posta: Jan-19-2021