Telefuninu
0086-18053502498
E-mail
bobxu@cmcbearing.com

Cume sceglie u tippu di cuscinettu

Cume sceglie u tippu di cuscinettu

Ci sò ancu intruduzioni cunnessi nantu à cume sceglie a marca è u tippu di cuscinetti. Tuttavia, un certu sensu cumunu nantu à i cuscinetti chì sò relativamente pregiudiziali, o spessu trascurati o ignorati, ghjucanu spessu un rolu assai impurtante in l'usu di i cuscinetti. Lasciami aiutà ti Scienze populari.

1. Chì hè a vita di u cuscinettu?

Per un unicu cuscinettu, u numeru di rivoluzioni di un anellu o di un materiale di rotolamentu prima chì l'espansione di fatica si faci per a prima volta hè chjamatu vita di u cuscinettu. A causa di e differenze di precisione di fabbricazione è di omogeneità di u materiale, ancu u listessu materiale, a stessa dimensione è u listessu batch di cuscinetti produtti in esattamente e stesse condizioni avranno una durata di vita assai diversa.

2. Chì sò i principali modi di fallimentu di i cuscinetti volventi?

Pricipalmente includenu: corrosione di pitting, deformazione plastica, usura abrasiva, usura adesiva, ruggine, cuscinetti, ecc.

3. Chì hè a vita di classificazione di basa di u cuscinettu?

Sicondu u numeru di rivoluzioni (in milioni di rivoluzioni) o ore di travagliu prima di u dannu di u pitting si verifica in u 10% di i cuscinetti in un gruppu di cuscinetti, è u 90% di i cuscinetti ùn sò micca sottoposti à danni di pitting, a vita di u cuscinettu hè cunsiderata cum'è sta vita. Hè chjamata a vita di valutazione di basa è hè rappresentata da L10.

4. Chì hè a valutazione di carica dinamica di basa di u cuscinettu?

Quandu a vita di classificazione di basa di u cuscinettu hè esattamente un milione di rivoluzioni, u valore di carica chì pò suppurtà u cuscinettu hè chjamatu classificazione dinamica di carica di basa di u cuscinettu è hè rappresentatu da C. Per i cuscinetti radiali, si riferisce à carica radiale pura, espressa da Cr; per i cuscinetti di spinta, si riferisce à carica assiale pura, espressa da Ca.

5. Chì hè u caricu dinamicu equivalente di u cuscinettu?

Se u cuscinettu rotolante sopporta a carica radiale è assiale cumminata à u listessu tempu, per calculà a vita di u cuscinettu in e stesse cundizioni, a carica attuale deve esse cunvertita in una carica dinamica equivalente coerente cù a cundizione di carica per determinà a carica dinamica di basa valutazione. , Rapprisintatu da P.

6. Perchè i cuscinetti volventi anu bisognu di fà calculi di carica statica?

A carica statica si riferisce à a carica chì agisce nantu à u cuscinettu quandu a velocità relativa di l'anellu di cuscinettu hè zero o a velocità relativa hè estremamente bassa. Per limità a tensione eccessiva di cuntattu è a deformazione permanente di i cuscinetti volventi sottu carica statica, sò richiesti calculi di carica statica.


Tempu di posta: Jan-19-2021