Telefuninu
0086-18053502498
E-mail
bobxu@cmcbearing.com

I cuscinetti di precisione sò diventati una industria di sviluppu chjave in u "Dodicesimu Pianu Cinquennale" naziunale

I cuscinetti di precisione sò diventati una industria di sviluppu chjave in u "Dodicesimu Pianu Cinquennale" naziunale

U cuscinettu hè un cumpunente chì ripara è riduce u coefficiente di attritu di u caricu durante u prucessu di trasmissione meccanica. Quandu l'altre parti si movenu relative l'una à l'altra nantu à l'arburu, hè aduprata per riduce u coefficiente di attritu durante a trasmissione di putenza è mantene a pusizione centrale di l'arburu fissa. I cuscinetti sò una parte impurtante di macchinari è attrezzature contemporanee. A so funzione principale hè di sustene u corpu rotativu meccanicu per riduce u coefficiente di attritu di a carica meccanica durante a trasmissione di l'attrezzatura.
u mo paese hè unu di i primi paesi di u mondu à inventà cuscinetti volventi. Ci sò longu registri nantu à a struttura di i cuscinetti di l'assi in i libri antichi cinesi. I cuscinetti sò cumpunenti di basa impurtanti di vari apparecchiature meccaniche. A so precisione, prestazioni, vita è affidabilità ghjucanu un rolu decisivu in l'accuratezza, e prestazioni, a vita è l'affidabilità di l'ospite. Frà i prudutti meccanichi, i cuscinetti sò prudutti di alta precisione, chì richiedenu micca solu un appoghju cumpletu da parechje discipline cum'è matematica è fisica, ma richiedenu ancu scienza materiale, tecnulugia di trattamentu termicu, lavorazione di precisione è tecnulugia di misurazione, tecnulugia di cuntrollu numericu, metudi numerichi efficaci è urdinatori putenti Tecnulugia è parechje altre discipline u servenu, dunque u cuscinettu hè un pruduttu chì riprisenta a forza scientifica è tecnologica di u paese.

L'impulsu di sviluppu di l'industria manifatturiera di cuscinetti di u mo paese hè forte, ciò chì porterà effetti pusitivi à u miglioramentu continuu di u mercatu di l'acciaiu di cuscinetti. A dumanda per un certu numeru di cuscinetti di fascia alta hè aumentata significativamente, cume cuscinetti aeroespaziali, cuscinetti di precisione à grande velocità per i fusti di macchine utensili, cuscinetti a sfera a contatto angulare di precisione per u supportu di vite à sfere, cuscinetti elettrici à vitezza elevata, cuscinetti di precisione per a macchina arnesi in l'industria fotovoltaica, cuscinetti girevoli, cuscinetti di turbine eoliche, cuscinetti cumuni per macchine di schermi, cuscinetti di laminazione, cuscinetti ferroviari ad alta velocità, cuscinetti automobilistici, cuscinetti a puleggia per gru, cuscinetti turbocompressori, cuscinetti idrodinamici, ecc.

Dopu à più di 50 anni di custruzzione è di sviluppu, l'industria di u portu di u mo paese hà realizatu una strategia di sviluppu chì varieghja da chjucu à grande, è debule à forte, furmendu un sistema industriale relativamente cumpletu cù una distribuzione di pruduzzione basicamente ragionevuli, a coesistenza di e grandi è medie imprese , è categurie di pruduttu relativamente cumplette. È hà una capacità produttiva più grande è una forte forza tecnica


Tempu di posta: Jan-19-2021