Telefuninu
0086-18053502498
E-mail
bobxu@cmcbearing.com

Materie chì necessitanu attenzione in a trasfurmazione di e maniche interne

Materie chì necessitanu attenzione in a trasfurmazione di e maniche interne

Quandu a manica interna hè trattata, i principii è e esigenze di u smussamentu di u bordu di a groove, di a macinazione superficiale è di a macinazione fina di a pista sò simili à quelli di a manica esterna.

Dopu chì a superficia di l'anellu internu sia macinata, u prucessu di diametru internu è esterno senza centru hè effettuatu. Questu hè per pone e basi per a macinazione ruvida di u solcu internu è di u diametru di u ramu in u prossimu prucessu. I requisiti per a macinazione di diametru internu è esterno sò simili à u diametru esterno di macinazione.

Dopu a macinatura di i diametri interni è esterni, si svolge una macinazione grezza di a pista interna (supportu di i diametri interni è esterni di macinazione di e strade). I requisiti per a macinazione aspra di a pista interna sò simili à quelli per a macinazione aspra di a pista esterna. Dopu, si face una macinazione aspra di u diametru internu. U vantaghju di questu hè di fà u diametru internu, a pista interna è u diametru internu è esterno cuncentricu, riducendu a vibrazione è u rumu di u cuscinettu finitu.

Dopu chì u diametru internu sia apprussimatamente macinatu, a pista interna hè finamente macinata, è i so requisiti sò simili à a pista fina esterna. Dopu, u diametru internu hè finamente macinatu è a pista interna hè finamente macinata (simile à a pista esterna).

Se ci sò urti, strati di ruggine, particelle abrasive, sabbia, polvere è terra nantu à a superficie di assemblea di u cuscinettu è a superficie di e so parti di accoppiamentu, serà difficiule da installà u cuscinettu è pruvucarà chì a pusizione di assemblea sia sbagliata; sicondu, sti annessi formanu abrasivi è faciuli A superficia di travagliu di u cuscinettu micca standard hè graffiata, affettendu a qualità di l'assemblea. Dunque, u ghjurnale di l'arburu, a superficia di u foru di l'alloghju di l'alloghju di u cuscinettu, a faccia finale di a spalla, è a superficie di accoppiamento di e parti di cunnessione cum'è cespuglii, rondelle, estremità, ecc. Devenu esse attentamente ispezionati prima di l'installazione. Se ci hè un stratu di ruggine, pò esse piazzatu cù una lima fina è lucidatu cù un pannu finu di smeriglia. In listessu tempu, l'accessori nantu à a superficie di l'assemblea di cuscinetti è e so parti di cunnessione devenu esse rimossi.

Per i cuscinetti cù anelli interni è esterni separabili, ùn scambiate micca l'anelli esterni cun l'altru per evità di influenzà a qualità di cuntattu. Per cuscinetti non standard, ùn cacciate micca arbitrariamente l'elementi rotanti in u cuscinettu è piazzali per evità u disallineamentu di a pusizione di stallazione è influenzà a precisione. Quandu si installa u cuscinettu, per facilità l'ispezione di u codice di u cuscinettu, a tipografia di l'anellu di cuscinetto deve esse piazzata è installata di fronte.


Tempu di posta: Jan-19-2021